لیموهاست بهترین سرویس دهنده هاست وردپرس
بازدید 302
offerest66 532 روز پیش
بدون دیدگاه

لیموهاست بهترین سرویس دهنده هاست وردپرس

لیموهاست یکی از بهترین سرویس دهندگان خدمات میزبانی وب است که، نامی آشنا با تیمی حرفه ای را گرد هم آورده است. لیمو هاست در مدت زمان کوتاهی توانسته در میان شرکت های هاستینگ ایرانی به کیفیت و خدمات برتر به خصوص در حوزه هاست وردپرس شناخته شود. البته سایت آفرستان که بر روی هاست لینوکس این شرکت میزبانی می شود، تا کنون از سرعت و خدمات مطلوبی برخوردار بوده است.
شاید نقطه قوت لیموهاست را علاوه بر موارد فنی بتوان در سرعت پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی دانست، آن هم در هر ساعتی از شبانه روز. در اوایل شروع به کار سایت تیکتی که برای تیم پشتیبانی در ساعت 2 صبح ارسال کردیم کمتر از 5 دقیقه جواب داده شد که، از نظر رضایت مشتری در این بخش می تواند امتیاز خوبی را بگیرد.

برای آشنایی با خدمات هاستینگ لیموهاست، مطالعه مقاله راهنمای جامع خرید پلن های هاستینگ لیموهاست به شما پیشنهاد می شود.

چرا باید از هاست وردپرس لیموهاست استفاده کنیم؟

به دلایل زیر استفاده از هاست وردپرس لیمو هاست توصیه می شود:

• دارای پلن های مختلف برای راه اندازی انواع سایت وردپرسی
• دارای کامل ترین خدمات میزبانی وردپرس
• بک آپ روزانه
• آپ تایم بالا
• پشتیبانی 24 ساعته
• دارای قوی ترین و جدیدترین نسل سخت افزار
• دارای هاردهای NVMe با سرعت لود 2 برابر نسبت به هاردهای SATA

چرا باید از هاست وردپرس لیموهاست استفاده کنیم؟

برای خرید هاست وردپرس لیموهاست روی لینک زیر کلیک کنید:

مزیت های هاست وردپرس لیموهاست

هاست وردپرس لیموهاست برای منابع مورد نیاز وردپرس به صورت اختصاصی تهیه شده است، به همین دلیل می توان با کم ترین هزینه به بیش ترین منابع مورد نیاز سایت وردپرسی دست پیدا کرد. سرعت هاردهای NVMe مورد استفاده در سرویس های هاست وردپرس لیموهاست، یاعث می شود سرعت لود صفحات سایت تان 2 برابر حالت معمولی باشد.
علاوه بر این در این بخش انواع پلن های مورد استفاده سایت وردپرسی برای کلیه سایت ها در اندازه ها و نیازهای مختلف دیده می شود، که پاسخگوی نیاز همه سایت هاست. لیموهاست در هاست وردپرس ادعای آپ تایم میانگین 99.94% را دارد. علاوه بر این با بک آپ گیری روزانه از اطلاعات سایت تان به شما در بالا بردن امنیت نیز کمک می کند.
همه این موارد در کنار پشتیبانی سریع و 24 ساعته از مزیت های لیموهاست است که، آن را از بسیاری از سرویس دهندگان هاست متمایز می کند.

مزیت های هاست وردپرس لیموهاست

آیا برای سایت وردپرسی فقط می توان از هاست وردپرس لیموهاست استفاده کرد؟

لیموهاست مانند بسیاری از شرکت های هاستینگ برتر ایران انواع هاست شامل سایت وردپرس، لینوکس و … را ارائه می دهد. برای یک سایت وردپرسی نیاز به منابع اختصاصی این CMS برای امنیت و سرعت بالاست. به همین دلیل استفاده از پلن های هاست وردپرس لیموهاست می تواند کمک بیش تری به سایت و بازدهی آن و هم چنین کاهش هزینه ها داشته باشد.
اما در هر صورت از دیگر انواع هاست مانند هاست لینوکس نیز می توان بنا به نیاز سایت وردپرسی استفاده کرد. اما در ابتدای راه اندازی سایت نیازی به منابع بالا برای این کار نیست و بعدا در صورت نیاز می توانید هاست خود را ارتقا دهید.

سوالات متداول در رابطه با هاست وردپرس و خدمات لیموهاست

در این بخش به بررسی پر تکرارترین سوالات در زمینه هاست وردپرس لیمو هاست و خدمات این شرکت هاستینگ می پردازیم:

1- چرا باید از لیموهاست خرید کنم؟ سرعت بالا، امنیت، سرعت در پاسخگویی، سیستم کشینگ و تقسیم هادلانه منابع و در یک کلمه 2 برابر شدن سرعت لود صفحات سایت تان بخش کوچکی از دلایلی است که به شما اطمینان می دهد می توانید به لیموهاست به عنوان بهترین شرکت سرویس دهنده هاست وردپرس اعتماد کنید.

2- کدام یک از سرویس های هاست وردپرس لیموهاست مناسب تر است؟ لیموهاست دارای پلن های هاست وردپرس اقتصادی، اختصاصی و ووکامرس برای پاسخگویی به نیازهای همه سایت های وردپرسی است. اگر سایت کوچکی دارید که ترافیک بالایی ندارد، پلن های اقتصادی و ارزان لیمو هاست بهترین گزینه برای شناست.
پلن های هاست وردپرس اقتصادی لیمو هاست برای سایت هایی با ورودی بالا منابع اختصاصی در نظر می گیرند که، با استفاده از هاردهای NVMe سرعت بالایی به سایت می دهده و از قطعی نیز جلوگیری می کند.

سوالات متداول در رابطه با هاست وردپرس و خدمات لیموهاست
پلن های هاست ووکامرس نیز برای فروشگاه های آنلاین بهترین انتخاب هستند. در این گلن ها بهینه سازی دیتابیس، تخصیص منابع بیش تر، سرعت و امنیت سایت فروشگاهی شما تضمین شده است.

3- هاست وردپرس ایران بخرم یا خارج؟ از نظر سخت افزار و فناوری های جدید این دو نوع هاست وردپرس با هم تفاوتی ندارند. اما هاست وردپرس ایران سرعت بارگذاری بیش تری دارد و در صورت تحریم ها نیز مشکل کمتری پیدا خواهد کرد.
هاست وردپرس خارج نیز سرعت بالا و کیفیت بالاتر شبکه دیتاسنتر را دارد و در بهبود سئوی سایت موثر است. بنابراین انتخاب هاست وردپرس ایران یا خارج کاملا به نیاز و اندازه سایت تان بستگی دارد.

4- امنیت داده های سایت در لیموهاست چگونه تضمین می شود؟ لیموهاست دارای قابلیت مقاومت در برابر حملات DDOS می باشد. علاوه بر این دیتابیس شما به صورت روزانه و کلیه اطلاعات به صورت هفتگی بک آپ گرفته می شود، که البته این بک آپ بستگی به نوع سرویس شما دارد. در ضمن توصیه می شود با این که کلیه اطلاعات هفتگی بک آپ گرفته شده و به صورت ریموت توسط لیموهاست نگهداری می شود، اما برای اطمینان شما نیز بک آپ ها را دانلود کرده و بر روی هارد خود ذخیره کنید تا در صورت از دست رفتن اطلاعات تان دچار مشکل نشوید.

لیموهاست میزبان وب سایت آفرستان

همان طور که در ابتدای متن نیز گفته شد میزبانی وب آفرستان بر روی سرورهای لینوکس لیموهاست است که، از نظر سرعت پاسخگویی پشتیبانی، سرعت لود صفحات و بک آپ گیری های منظم تا کنون بهترین نتیجه را داشته است. شاید بتوان نقطه قوت لیمو هاست را در هاست وردپرس این شرکت دانست که به خوبی پلن های متنوعی را برای میزبانی وب سایت های وردپرسی فراهم کرده است.
اگر شما نیز در زمینه استفاده از خدمات هاستینگ این شرکت یا دیگر شرکت های شناخته شده ایرانی تجربه ای دارید، لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *