10 سایت برتر خرید قالب و افزونه وردپرس در ایران
بازدید 370
offerest66 587 روز پیش
بدون دیدگاه

معرفی 10 سایت برتر خرید قالب و افزونه وردپرس در ایران

انتخاب و خرید قالب و افزونه های وردپرس برای افرادی که به تازگی وارد حوزه طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی شده اند، به دلیل تعدد مارکت های مختلفی که در ایران موجود است، کمی مشکل و چالش برانگیز است. معمولا افراد با سوالاتی از قبیل کدام قالب یا افزونه وردپرس برای من مناسب تر است؟ یا بهترین قالب و افزونه های وردپرس را باید از کجا بخرم؟ مواجه می شوند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که، به دنبال یافتن پاسخ سوالاتی از این دست هستند، در این مقاله برای معرفی 10 سایت برتر فروش قالب و افزونه وردپرس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
قبل از هر چیز ابتدا بررسی می کنیم که، بر اساس چه معیارهایی می توان یک فروشگاه قالب و افزونه وردپرس را انتخاب کرد.


چه سایتی برای خرید قالب و افزونه وردپرس بهتر است؟


با یک سرچ ساده با تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی فروش قالب و افزونه وردپرس مواجه می شوید. قالب های ارائه شده در این سایت ها از سایت های اصلی خارجی دانلود و فارسی سازی شده اند. اما این که به محصولات کدام یک می توان اطمینان کرد و کدام سایت خرید قالب و افزونه وردپرس بهتری است، جای سوال دارد.
برای این که در ادامه بررسی بهترین سایت های فروش قالب و افزونه وردپرس به راحتی بتوان برای انتخاب بهترین تصمیم درستی گرفت لازم است که، ابتدا معیارهایی که یک سایت فروش قالب و افزونه وردپرس باید داشته باشد، تا به عنوان بهترین مارکت پلیس شناخته شود را با هم بررسی کنیم:


1- کیفیت قالب بازنویسی شده به فارسی: قالب باید کیفیت ورژن اصلی را حفظ و بدون هیچ گونه مشکل فارسی سازی شده باشد.
2- ارائه خدمات پشتیبانی سریع و کامل
3- به روزرسانی مداوم محصولات
4- رفع مشکلات موجود مرتبط گزارش شده
5- هزینه مناسب


مهم ترین عامل برای انتخاب بهترین سایت برای خرید قالب و افزونه وردپرس، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب است. در مجموعه هایی که یک تیم متخصص پشت طراحی یا بازنویسی قالب شده باشد، در صورت هر نوع مشکل به راحتی برای رفع آن اقدام می شود. بنابراین موقع تصمیم گیری با بررسی نظرات خریداران قبلی می توانید تا حدودی نسبت به خدمات پشتیبانی سایت ارائه دهنده قالب و افزونه های وردپرس اطمینان پیدا کنید.
آپدیت های سریع و منظم در رتبه دوم اهمیت برای انتخاب بهترین سایت فروش قالب و افزونه وردپرس قرار دارد. آپدیت افزونه و قالب های وردپرس هم امکانات جدید به آنها اضافه می کند و هم حفره های امنیتی سایت را برای نفوذ می بندد.
موضوع مهم دیگر نال بودن افزونه ها و قالب های وردپرس است که متاسفانه توسط برخی وب سایت ها نسخه غیر اورجینال به مشتری ارائه می شود.
نصب رایگان قالب نیز در برخی از سایت های فروش قالب و افزونه های وردپرس جزو خدماتی است که به مشتری ارائه می شود.
تغییر ندادن کدهای موجود در قالب نیز مواردی است که، باید برای انتخاب سایت مناسب جهت خرید قالب و افزونه های وردپرس در نظر بگیرید. برای مثال برخی برای سئوی سایت های شان لینک آنها را در قالب قرار می دهند.


1- ژاکت


ژاکت بزرگ ترین سایت خرید قالب و افزونه های وردپرس در ایران است که از توسط علی حاجی هاشمی و همیار وردپرس فعلی از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا تحت عنوان مارکت وردپرس و در سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از گذشت 3 سال نام برند خود را به ژاکت تغییر داد.
ژاکت در ابتدای فعالیتش توانست به عنوان بهترین مارکت اینترنتی در جشنواره وب شناخته شود. در مارکت وردپرس ژاکت خود فروشندگان اقدام به تولید محتوای محصول کرده که، بعد از تایید کارشناسان منتشر می شود.


امکانات مارکت وردپرس ژاکت


امکانات و ویژگی های ژاکت شامل موارد زیر می باشد:


• دارای دسته بندی های مشخص برای انتخاب راحت تر کاربر شامل آموزش، محبوب ترین ها، قالب وردپرس، افزونه وردپرس، قالب های HTML، اسکریپت ها و بلاگ
• دارای فیلترهای پرفروش، به روز شده، جدیدترین ها، پر تخفیف ها برای دسترسی راحت تر کاربر
• دارای سرویس های مختلف خدمات وردپرس، سئو، طراحی سایت، خدمات گرافیک و خرید اکانت ahref
• دارای 6 ماه گارانتی بازگشت وجه
• برزورسانی خودکار محصولات با افزونه ژاکت
• تضمین اصالت و کیفیت محصول

 

ژاکت مرجع خرید قالب و افزونه وردپرس

 

2- راست چین

راست چین از بهترین سایت های فروش قالب ایران است که، فعالیتش را در سال 91 شروع کرده است. راست چین با حدود 4000 محصول فارسی شامل قالب و افزونه وردپرس نزدیک به 350 هزار کاربر ایرانی دارد که رضایت خود را از محصولاتش اعلام کرده اند، این مسئله نشان دهنده مدیریت عالی هلدینگ راست چین است.
امکانات سایت راست چین شامل موارد زیر است:

• دارای دسته بندی های مختلف برای کاربری راحت تر شامل جدیدترین، پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات، وردپرس، قالب جوملا، قالب فروشگاهی، قالب WHMCA (قالب هاستینگ و قالب ایمیل)، قالب HTML، قالب های PSD، قالب سایت های غیر از وردپرسی، ماژول ها و افزونه های وردپرس و دسته بندی اسکریپت ها

 

خرید قالب و افزونه وردپرس از راست چین

3- همیاروردپرس


همیار وردپرس از بهترین سایت های فروش قالب وردپرس است که، فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده است. عضویت بیش از 74 هزار نفر در این سایت آن را به یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس در ایران تبدیل کرده است. دریافت تندیس برترین سایت آموزشی در سال 95 نشان دهنده عمق و اهمیت فعالیت این سایت است.
همیار وردپرس علاوه بر دوره های آموزشی غیر حضوری در مباحث مختلف طراحی سایت، سئو و … بخش آموزش های ویدئویی رایگان را نیز دارد که، بازدید کنندگان زیادی دارد. امکانات همیار وردپرش شامل موارد زیر می شود:


• دارای دسته بندی های قالب وردپرس، افزونه وردپرس، مقالات آموزشی، اخبار، آموزش های ویدئویی رایگان
• دوره های آموزشی جامع حوزه طراح سایت و دیجیتال مارکتینگ
• ارائه رایگان برخی از قالب های وردپرس

 

همیار وردپرس مرجع خرید قالب و افزونه وردپرس

 

4- میهن وردپرس


میهن وردپرس در سال 94 و با مدیریت رضا حسینی راد فعالیتش را در زمینه آموزش وردپرس و راه اندازی کسب و کار اینترنتی شروع کرده است. وجود بیش از 270 قالب و 660 افزونه در میهن وردپرس با آموزش تصویری نشان دهنده سابقه فعالیت این سایت فروش قالب و افزونه وردپرس است. امکانات میهن وردپرس در زیر آمده است:


• دسته بندی مقالات آموزشی، قالب وردپرس، افزونه وردپرس، آموزش آنلاین شامل طراحی سایت، وردپرس و …

 

میهن وردپرس برای خرید قالب و افزونه وردپرس

 

5- ابزار وردپرس


ابزار وردپرس بهترین سایت برای خرید قالب وردپرس است که، از سال 98 آغاز به کار کرده است. علاوه بر قالب و افزونه های وردپرس، دوره های آموزشی مرتبط نیز در سایت ابزار وردپرس آمده است. امکانات ابزار وردپرس شامل موارد زیر می شود:


• داری دسته بندی های مختلف شامل قالب وردپرس، افزونه وردپرس، آموزش وردپرس، خدمات
• بخش جدیدترین آموزش ها، قالب ها و افزونه های وردپرس
• مقالات، سوالات متداول و حل مشکلات

 

خرید قالب و افزونه وردپرس از ابزار وردپرس


6- دیجی وردپرس


دیجر وردپرس در سال 94 آغاز به کار کرده است. در حال حاضر این سایت بیش از 500 افزونه و صدها قالب وردپرس دارد. مقالات متعدد سئو و وردپرس این سایت نیز از مزیت های آن محسوب می شود. امکانات دیجی وردپرس شامل موارد زیر است:


• دارای دسته بندی قالب وردپرس، قالب پرمیوم وردپرس، افزونه پریمیوم وردپرس، وردپرس، وبلاگ، خدمات شامل هاست وردپرس، طراحی افزونه وردپرس، طراحی قالب وردپرس، خرید بک لینک ارزان
• دارای بخش محبوب ترین جهان و کاربران و تازه ترین محصولات

 

دیجی وردپرس مرجعه خرید و فروش قالب و افزونه وردپرس


7- بیگ تم


سایت بیگ تم در زمینه طراحی و فارسی سازی قالب های وردپرس فعالیت می کند و دارای انواع قالب رایگان و پولی است. از امکانات و خدمات بیگ تم می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• ارائه قالب های وردپرس رایگان
• پشتیبانی رایگان قالب ها
• دارای بخش آموزش برای کاربر
• افزایش مدام کیفیت محصولات
• فارسی سازی بهترین قالب ها از برترین شرکت ها
• ارائه قالب های مختلف وردپرس
• دارای خدمات آموزشی

 

بیگ تم سایت فروش قالب و فزونه وردپرس
8- استورینا


استورینا دارای بخش های قالب وردپرس، افزونه وردپرس و خدمات طراحی سایت، پشتیبانی سایت، افزایش سرعت سایت و سئو وردپرس می باشد. استورینا در حال حاضر دارای 488 محصول و بیش از 10704 خرید موفق است.
بخش های محصولات به روز شده، پشنهادات شگفت انگیز و محصولات ویژه برای دسترسی راحت تر کاربر در این سایت طراحی شده است.

 

استورینا وب سایت خرید قالب و افزونه وردپرس


9- تمی


تمی از سال 91 با ارائه قالب ها و افزونه های وردپرس آغاز به کار کرده است و دارای محصولات ایرانی و هم چنین محصولات رایگان می باشد. دسته بندی های مختلف محصولات وردپرس در سایت تمی دسترسی کاربر را آسان کرده است.

 

تمی مرجع خرید قالب و افزوه وردپرس


10- نوین وردپرس


نوین وردپرس نیز با توجه به تخصص ویژه در زمینه معرفی انواع افزونه، قالب و آموزش های وردپرس به عنوان آخرین سایت در لیست بهترین سایت های فروش قالب و افزونه وردپرس از سال 93 مشغول فعالیت است. نوین وردپرس دو بخش پولی و رایگان دارد که، افزونه ها و قالب های وردپرس را ارائه می کند. امکانات سایت نوین وردپرس شامل موارد زیر می شود:


• دارای دسته بندی های قالب های ویژه، افزونه ویژه، قالب های رایگان و افزونه ای رایگان

 

نوین وردپرس سایت فروش قالب و افزوه وردپرس


جمع بندی و سخن آخر


اگر چه تنوع سایت های فروش قالب و افزونه وردپرس زیاد است و مواردی نیز وجود دارد که، در لیست بالا به آنها پرداخته نشده است، اما مارکت های وردپرس شناخته شده ای مانند ژاکت، راست چین، همیار وردپرس و ابزار وردپرس برای اغلب افراد فعال در زمینه طراحی سایت آشناست. سابقه فعالیت، تعداد فروش ثبت شده برای محصولات، نظرات کاربران و رتبه دار بودن این سایت ها در شناخت بهترین سایت خرید قالب و افزونه وردپرس بسیار کمک کنده است. به علاوه با بررسی پارامترهای تشخیص بهترین سایت در میان دیگر سایت ها کار سختی نیست که با یک برررسی ساده به بهترین گزینه برای خرید محصول مورد نظرتان برسید.

اگر شما نیز تجربه خرید قالب یا افزونه های وردپرس را دارید، لطفا با آفرستان به اشتراک بگذارید تا بقیه مخاطبان نیز از تجربه شما استفاده کنند و در آپدیت های این مقاله نیز از مطالب مفید شما استفاده شود. در مقالات آینده سایت افیلیت آفرستان به بررسی بهترین سایت های خارجی فروش قالب و افزونه وردپرس می پردازیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *